بازار عمده ادویه ایران

ادویه هایی که در اشپز خانه ضروری هستند

از مهم ترین توانایی های یک سر آشپز قابل که میتواند ان را به خوبی انجام دهد طعم دار کردن غذا است. این کاررا با استفاده از ادویه انجام میدهند. انتخاب ادویه مناسب برای هر غدا و طعم نهایی ان مربوط به سلیقه سراشپز است. ادویه ها خاصیت های بسیاری دارند و علاوه بر ان دارای مزه های مختلفی نیز هستند. ما در ادویه چی ادویه های لازم برای اشپزی را توضیح میدهیم.

۱. آنقوزه
منشا ادویه انقوزه از مناطق کوهستانی کشور افغانستان و کویر های ایران است.انغوزه از زمان های قدیم به عنوان طعم دهنده استفاده میشده است و همچنین یک گیاه دارویی محسوب میشود. تا الان نیز بعضی اوقات طب سنتی مدرن از ان استفاده میکند. مخصوصا در درمارن بعضی بیماری های عصبی اسم برونشیت هستیری و سیاه سرفه مورد استفاده واقع میشود.

۲. آویشن
امروزه اویشن یکی از ادویه های ضروری در اشپز خانه است و از ان برای حفظ سلامت بدن نیز بهره میبرند. این ادویه قدمت بسیاری دارد و از دیر باز استفاده میشود. اویشن در بهبود عملکرد سیستم ایمنی گوارشی عصبی تنفسی و همچنین سیستم های دیگر بدن بسیار موثر است. هنگامی که از سلامتی حرف میزنیم اویشن مثل یک موتور خانه قدرتمند وارد عمل میشود.

3.پاپریکا

چهارمین ادویه پر مصرف و محبوب در دنیا پاپریکا است. اگر دقت کنید بیشتر مواقع در کنار نمک و فلفل قرار دارد. طعم پاپریکا از شیرین تا تند متغیر است . شاید جالب است بدانید که پاپریکا از فلفل های خاکی و خشک و از گونه های Annum Capsicum تهیه میگردد.

4. دارچین
دارچین نوعی درختچه ای کوچک و همیشه سبز است که ارتفاع ان 5 الی 7 متر میباشد و از همه قسمت های ان بویی دلپذیر استشمام میکنید. این درختچه در بین ماه های بهمن تا اوایل فروردین گل میدهد. رنگ برگ این درختچه سفید است. دارچین از منطقه سری لانکا و هند میروید. دارچین از پوست درختچه تهیه میشود.

5.زنجبیل
زنجبیل از ریشه گیاه های Zingiber officinale است.
در اکثر غذاهای اسیایی دارو های گیاهی و خاورمیانه این ادویه کاربرد دارد. زنجبیل از شاخه کورکومین است. همچنین در درمان مشکلات تا معده و روده تاثیر بسیار دارد. و برای افرادی که رژیم بدون لکتین دارند عالی میباشد.

فروش عمده ادویه از کار های مجموعه ادویه چی میباشد که سال های زیادی برای آن تلاش کرده و توانسته رضایت مشتری را در فروش ادویه به دست بیاورد

آشنایی با ما

بازار ادویه ایران (ادویه چی) بزرگترین عمده فروشی ادویه و به عنوان مرجعی برای اطلاع رسانی قیمت در این صنف راه اندازی شده است. قیمت ادویه و همچنین تحلیل و بررسی واردات و صادرات کشور به صورت روزانه و فروش ادویه فله و بسته بندی با تضمین قیمت و کیفیت از جمله فعالیت های مجموعه ادویه ایران می باشد.با توجه به سابقه دراز مدت و نمایندگی های رسمی اخذ شده و تیم های حرفه ای، بر این تلاشیم تا رضایت حداکثری مشتریان را کسب کنیم.

تماس با ادویه چی

مرکز تماس: 04132873083
دفتر مرکزی: شهر تبریز-آخر خیابان استاد جعفری نرسیده به بلوار معلم کوچه صدیق

دارای سه انبار در شهر های تبریز,مشهد,تهران

مجوز ها

 

logo-samandehi

Template Design:Dima Group

کلیک کن