بازار عمده ادویه ایران

چگونه سرکه گوجه فرنگی درست کنیم

معمولا برخی از اشپز ها دوست دارند که بر توانایی های خودشان تکیه کنند و بعضی از مواد اولیه اشپزی را خودشان تهیه نمایند. در این بخش از ادویه چی قصد داریم شما را با طرز تهیه سرکه گوجه فرنگی اشنا کنیم. این سرکه که به عنوان یک طعم دهنده قوی عمل میکند میتواند در طعم و عطر غذا به شما کمک کند. طرز تهیه سرکه گوجه بسیار هم مشکل نیست اما باید برای بهتر شدن ان صبر پیشه کنید و حوصله به خرج دهید.

مدت زمان نسبتا زیادی باید برای تهیه این سرکه وقت گذاشت و سرکه گوجه فرنگی ار تخمیر اب گوجه درست میشود.همچنین افرادی که دارای مشکلات معده هستند باید در تهیه مشتقات سرکه بسیار احتیاط نمایند.

مواد مورد نیاز

گوجه فرنگینیم کیلو
سرکه سفیدیک لیتر
شکر۱۱۵ گرم
ظرف شیشه ای مناسبیک عدد
پارچه ململ (نوعی متقال)یک عدد

طرز تهیه سرکه گوجه فرنگی

اول نیم کیلو گوجه فرنگی راخرد کرده و یا میتوانید اب گوجه را با یک لیتر سرکه سفید میکس کنید و درون یک ظرف شیشه ای بریزید.
در ظرف را با یک پارچه مخمل محکم ببندبد و اجازه دهید طی پنج روز عملیات اولیه تخمیر انجام پذیرد.
بعد از گذشت پنج روز محتویات شیشه را از یک صافی بگذرانید و داخل یک قابلمه بریزید.
شکر را به قابلمه بیفزایید و روی شعله کم بگذارید و اجازه دهید به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند..
صبرکنید تا عصاره جوش بیاید و سپس شعله را خاموش کنید. هنگامی که عصاره از داغی افتاد آن را درون یک ظرف شیشه‌ای استریل بریزید و دوباره در ظرف را با استفاده از یک پارچه ململ، محکم ببندید.
ظرف را به مدت زمان 3 تا 6 ماه در مکانی تاریک و خنک نگهداری کنید تا فرایند تخمیر کامل انجام شود.
البته لازم است اضافه کنیم که تولید سرکه گوجه فرنگی می‌تواند تا مدت زمان 2 سال طول بکشد. برای همین هر چقدر بیشتر حوصله کنید، سرکه مرغوب‌تری خواهید داشت.

برای سفارش ادویه عمده و ادویه خرده و اطلاع از لیست قیمت ادویه ها به سایت ادویه چی مراجعه کرده و یا با شماره 09146404119 تماس حاصل نمایید.

آشنایی با ما

بازار ادویه ایران (ادویه چی) بزرگترین عمده فروشی ادویه و به عنوان مرجعی برای اطلاع رسانی قیمت در این صنف راه اندازی شده است. قیمت ادویه و همچنین تحلیل و بررسی واردات و صادرات کشور به صورت روزانه و فروش ادویه فله و بسته بندی با تضمین قیمت و کیفیت از جمله فعالیت های مجموعه ادویه ایران می باشد.با توجه به سابقه دراز مدت و نمایندگی های رسمی اخذ شده و تیم های حرفه ای، بر این تلاشیم تا رضایت حداکثری مشتریان را کسب کنیم.

تماس با ادویه چی

مرکز تماس: 04132873083
دفتر مرکزی: شهر تبریز-آخر خیابان استاد جعفری نرسیده به بلوار معلم کوچه صدیق

دارای سه انبار در شهر های تبریز,مشهد,تهران

مجوز ها

 

logo-samandehi

Template Design:Dima Group

کلیک کن