بازار عمده ادویه ایران

کسب درامد از ادویه فروشی

کسب درامد از ادویه فروشی

کارادویه فروشی و فروش ادویه یک فکر عالی برای کسب پول و ثروت میباشد. بوجه لازم برای ادویه فروشی کم میباشد وتنها نیاز به یک آسیاب کوچک برای استارت کار دارید. در نظر گرفتن این‌که ادویه بیس هر نوع غذایی است ، می‌توان یک کسب و کار سود مند را با فروش ادویه و یا ایجاد عطاری ادویه فروشی را اندازی کنید.

شغل ادویه فروشی

امروزه خود اشتغالی (استقلال کاری)یکی از مهم ترین فعالیت هاییمیباشد که بیشتر افراد جامعه به دنبال آن میباشند. زیرا در چنین فعالیتی شما دیگر دارای کارفرما و صاحب‌کارنمیباشد و با توجه به توان و تفکرات خود به انجام فعالیت های مختلف خواهید پرداخت.
شما به راحتی می توانید تنها با داشتن یک آسیاب رومیزی، در منزل این کار را انجام دهید و یا حتی به عنوان شغل اول خود مغازه ی ادویه فروشی راه اندازی نمایید.

بسته بندی ادویه در منزل

تعداد زیادی از بانوان به دنبال کاری میباشند که بتوانند در منزل انجام دهند و کسب درآمد داشته باشند. به همین دلیل آسیاب ادویه و بسته بندی ادویه جات در خانه از جذابیت زیادی برخوردار است.

 

با صرف هزینه بسیار کمی می‌توانید به سود خاصی بالایی دست پیدا کنید. رقابت در تولید و بسته بندی ادویه جات نسبت به بسته بندی حبوبات و خشکبار کمتر است و همین امر باعث شده کسب درامد راحت‌تر باشد.
همچنین به دلیل مصرف زیاد ادویه جات و همچنین رقابت ضعیف، ادویه جات بازار جذابی دارد. در نتیجه سود ادویه فروشی بیشتر و راحتتر است.

سود ادویه فروشی

سرمایه لازم برای ادویه فروشی

میزان سرمایه مورد نیاز جهت شروع کار 2.000.000 تومان الی 7.000.000 تومان می‌باشد.

آیا فروش ادویه سود دارد؟

برای محاسبه سود اسیاب کردن و و بسته بندی ادویه جات باید تمامی هزینه جاری را محاسبه کنیم و سپس از درامد کل  کسر نماییم.

 

طرح توجیهی فروش ادویه

هزینه هایی که قبل از راه اندازی شغل ادویه فروشی و بسته بندی ادویه جات در منزل، باید محاسبه شوند عبارتند از:

  1. خرید پلاستیک برای تولید و بسته بندی ادویه: هزینه هر بسته 100 تایی پلاستیک 5000 تومان می‌باشد.
  2. اسیاب ادویه جات خانگی: هزینه اسیابی که شما می‌خواهید بخرید بسته به نوع انتخابی آن متفاوت است. (از 925 هزار تومان تا 500.000) می باشد.
    آسیاب 1300 به قیمت925.000 تومان، آسیاب 1400 به قیمت 2.500.000 تومان، آسیاب 1500 به قیمت 4.500.000 تومان به فروش می‌رسد)
    هزینه اسیاب ادویه خانگی، جزو هزینه‌های ثابت می‌باشد. فقط در نظر داشته باشید، هزینه استهلاک اسیاب ادویه جات سالیانه 10درصد مبلغ اسیاب محاسبه گردد.
  3. ترازو خانگی: هزینه ترازو خانگی حدودا 50.000 تومان است.
  4. هزینه برق مصرفی جهت راه اندازی اسیاب: هزینه برق مصرفی حدودا ماهیانه 20.000 الی 50.000 تومان است.

درآمد بسته بندی ادویه جات

برای آن‌که درآمد ادویه فروشی و سود فروش ادویه را بدانید چقدر است، میزان هزینه هایی که در بالا گفته شد را از نرخ و قیمتی که ادویه جات را می‌خواهیم بفروشیم، کم کنید. در نهایت سود حاصله از هر بسته برای شما به دست می‌آید. به صورت تخمینی طبق آمار گرفته شده در سال 99، به ازای فروش هر بسته 500 حداقل سود خواهید داشت.
شما می‌توانید به راحتی با ارائه کیفیت مطلوب، با تعدادی از سوپر مارکت‌ها قرار داد ببندید و حداقل ماهی به سود 6 میلیون تومان برسید.

برای شغل ادویه فروشی بهتر است شما هزینه‌های خود را به دو مدل متغییر و ثابت در نظر بگیرید. منظور از هزینه‌های ثابت، مثل هزینه اجاره محل یا آب و برق می‌باشد و منظور از هزینه‌های متغییر هزینه‌هایی مثل خرید مواد اولیه است.

 

وبسایت ادویه چی  , بازار ادویه عمده ایران میتواند به شما در این کار کمک شایانی بکند برای اطلاعات بیشتر با شماره 09146404119 در تماس باشید

آشنایی با ما

بازار ادویه ایران (ادویه چی) بزرگترین عمده فروشی ادویه و به عنوان مرجعی برای اطلاع رسانی قیمت در این صنف راه اندازی شده است. قیمت ادویه و همچنین تحلیل و بررسی واردات و صادرات کشور به صورت روزانه و فروش ادویه فله و بسته بندی با تضمین قیمت و کیفیت از جمله فعالیت های مجموعه ادویه ایران می باشد.با توجه به سابقه دراز مدت و نمایندگی های رسمی اخذ شده و تیم های حرفه ای، بر این تلاشیم تا رضایت حداکثری مشتریان را کسب کنیم.

تماس با ادویه چی

مرکز تماس: 04132873083
دفتر مرکزی: شهر تبریز-آخر خیابان استاد جعفری نرسیده به بلوار معلم کوچه صدیق

دارای سه انبار در شهر های تبریز,مشهد,تهران

مجوز ها

 

logo-samandehi

Template Design:Dima Group

کلیک کن